Annons:

INGEN PERSON SKADAD EFTER OLYCKAN

Olyckan inträffade på E22 i norra delen av kommunen. Genrebild. Foto: MostPhotos

INGEN PERSON SKADAD EFTER OLYCKAN

Vid 17.10 larmades räddningstjänsten till en singelolycka på E22. 

Annons:

Bilisten ska ha kört in i mitträcket av okänd anledning. En person färdades i bilen och skadeläget är okänt. Trafiksituationen är påverkad vid platsen. Olyckan inträffade i norrgående riktning i norra delen av kommunen. 

Uppdatering 17.53:

Personen klarade sig utan skador. Ett par stolpar blev nedkörda och det blev skräpigt på vägbanan. Räddningstjänsten väntas snart vara klar med sitt arbete och kan då släppa på trafiken igen.

Annons:

Jakob Karlsson

jakob.karlsson@dagensvastervik.se

073 501 41 26

Annons:

Annons:

Kommentera

Kommentarerna nedan omfattas inte av utgivningsbeviset för www.dagensvastervik.se.

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt