Larmet om olyckan kom in strax efter 18.00.
Foto: Arkivbild
Bilisten körde av vägen av okänd anledning, krockade med ett träd och hamnade i diket. Två personer färdades i bilen, men tog sig ut för egen maskin. Ingen av dem behövde föras till sjukhus. Vid 20-tiden var insatsen avslutad.