Annons:

Kvinna blev av med saker från sin väska

Foto: MostPhotos

Kvinna blev av med saker från sin väska

En kvinna i 60-årsåldern besökte en vän i Gunnebo. När hon skulle åka hem upptäckte hon att flera saker stulits från hennes väska.

Annons:

Det handlar om ID-kort och bankkort. Den drabbade kvinnan är bosatt i Västervik och det finns ingen misstänkt.

Annons:

Jakob Karlsson

jakob.karlsson@dagensvastervik.se

073 501 41 26

Annons:

Annons:

Kommentera

Kommentarerna nedan omfattas inte av utgivningsbeviset för www.dagensvastervik.se.

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt

Annons:

Annons:

Annons:

Annons:

BakåtPausaPlayFramåt